Juhász László Kedvesem

 Kedvesem...                                                                     




"Vágyódom utánad kedvesem..  

Engedj magadhoz , ne hagyj el engemet..

Engedd, hogy szeresselek, és védjelek..

A szívem csak Teérted dobog szerelmem..

Tudod sokat gondolok Rád remegve..

Várom hogy eljöjj ,és átölelj szeretgess..

Maradni akarok veled, mindig csak veled..

Azt akarom, hogy örökké csak engem szeress."
--------------------------------------------
Szeretlek

Ez a szó melyet,

A füledbe súgnám,

Ha itt lennél velem,

Még ez a szó sem fejezi ki, amit én érzek,

Ez annál fényévekkel több,

Ilyet még nem éreztem,

Csak hittem, hogy tudom mi az igazi szerelem,

De megtévesztett,

Most már tudom mi a szerelem,

Ez az.

Pedig még nem is találkoztunk,

De a beszélgetések hangulata és mélysége,

Meggyőzött hogy beléd estem,

Gyönyörű arcodat nézem a képeken,

Folyamatosan,

Nem is hiszem el, hogy van ilyen csoda a világon,

Annyira szép vagy,

Örülnék, ha karjaidba zárnál,

És te is azt súgnád a fülembe, hogy

SZERETLEK!!!

(Juhász László)